  • 1. Data: 2003-01-21 08:53:25
    Temat: spaliny i przedszkole
    Od: "kolorowa" <v...@i...pl>

    Naprzeciwko przedszkola, do którego chodzi moje dziecko, facet wystawił
    starą ciężarówkę na sprzedaż. Problem polega na tym, że on bez przerwy
    włącza silnik i robi się siwo od dymu. Od przedszkola dzieli ją ulica, a
    mimo to w przedszkolu śmierdzi spalinami gorzej niż na autostradzie.
    Zapytałam gościa czy mógłby to wyłączyć, bo dzieci mają problemy z
    oddychaniem, a on to, żeby przenieść przedszkole, bo on jest na swoim
    podwórku.
    Czy tak rzeczywiście jest? Czy jednak ktoś powinien interweniować? Jeśli
    tak, to co mogę zrobić, jeśli policja to oleje?

    Jestem pierwszy raz na grupie - dzień dobry:-)

    Małgosia

  • 2. Data: 2003-01-21 17:54:22
    Temat: Re: spaliny i przedszkole
    Od: "detektyw" <a...@p...gazeta.pl>

    Przypuszczam ze jednak mial racje :(
    Nie warto zajmowac takimi sprawami Policji. Kogo, ale ta instytucje, takie
    blahostki zupelnie nie interesuja.

  • 3. Data: 2003-01-22 23:03:02
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Tue, 21 Jan 2003 18:54:22 +0100, detektyw napisał/a:

    > Przypuszczam ze jednak mial racje :(
    > Nie warto zajmowac takimi sprawami Policji. Kogo, ale ta instytucje, takie
    > blahostki zupelnie nie interesuja.

    To należy w takim razie zainteresować tym incydentem Straż Miejską.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja