  • 1. Data: 2002-05-27 14:19:23
    Temat: zameldowanie
    Od: "cziwor" <c...@w...pl>

    Czy w naszym pięknym kraju nadal istnieje obowiązek meldunkowy ?
    Jeżli tak, to jak ominąć zameldowanie na pobyt czasowy (meldunek stały w
    innym mieście).

    Dzięki i podzrawiam
    TSidorek

  • 2. Data: 2002-05-27 21:02:50
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Czy w naszym pięknym kraju nadal istnieje obowiązek meldunkowy ?

    TAK

    > Jeżli tak, to jak ominąć zameldowanie na pobyt czasowy (meldunek stały w
    > innym mieście).

    Wybic wszystkich ktorzy mogliby zlozyc zawiadomienie
    o niedopelnieniu obowiazku meldunkowego przez ciebie
    i korzy mieliby w tym jakis interes

    Ewentualnie ja zlozylbym do Urzedu Miasta - wydzialu meldunkowego (czyjak mu
    tam)
    zawiadomienia o tym ze przebywasz pod danym adresem bez meldowania bo
    istnieja jakies przeszkody do zameldowania

    TB