  • 1. Data: 2002-05-27 13:44:20
    Temat: PRAWO AUTORSKIE
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    witam

    jak rozwiązać taki problem:
    jestem pracownikiem firmy produkującej program telewizyjny dla telewizji,
    w tej firmie ja zajmuję się projektowaniem plakatów, okładek książek,
    okładek gazet, wykonywaniem zdjęć, i malowaniem obrazów
    firma ta nie podpisała ze mną żadnej umowy na zbycie moich praw majątkowych
    do pokazywania tych przedmiotów, pieniądze otrzymuję od nich na podstawie
    wystawianych przeze mnie rachunków (mam własną działalność gospodarczą)
    aktualnie nie chcą mi oddać moich pieniędzy które mi się należą za moją
    pracę. A z drugiej strony dowiedziałem się że przedmity, które dla nich
    projektuję są warte 4 razy tyle ile ja za nie chcę. Czy można od tej firmy
    wyciągnąć w ramach rewanżu jeszcze większe pieniądze niż są mi winni??jak
    ich do tego zmusić??
    czy powoływać się na prawo autorskie??

    rafał

    ICQ#: 160856996