  • 1. Data: 2002-04-26 14:55:16
    Temat: zameldowanie!
    Od: "Kinga_S" <x...@i...pl>

    Witam !
    Po krótce przedstawię swój problem i bardzo proszę o poradę.
    Moi rodzice mają właśnościowe mieszkanie (obydwoje sa współwłaścicielami ) i
    Ja od urodzenia jestem tam zameldowana a od roku także mój syn. Ostatnio
    sytuacja między mną a ojcem bardzo się pogorszyła i straszy mnie ze ma prawo
    mnie wymeldować i dziecko i wyrzucić na zielona trawkę . Dzisiaj mi własnie
    powiedział że juz złozył papiery w spółdzielni mieszkaniowej i już niedługo
    będę miała nakaz opuszczenia mieszkania. W głębi ducha mam nadzieje że tylko
    mnie straszy. Czy ma takie prawo ??? Czy ma prawo mnie wyrzucic z mieszkania
    ??? Jam mam się bronić ???
    Niestety mąż nie jest mi w stanie pomóc bo nie mieszka ze mną. Mama też
    rozkłada ręcę bo sama nawet nie wie jakie ma prawa jako współwłaściciel .
    Prosze o pomoc!!!
    Zrozpaczona Kinga

  • 2. Data: 2002-04-26 20:14:56
    Temat: Re: zameldowanie!
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Kinga_S" <x...@i...pl> napisał:

    >straszy mnie ze ma prawo mnie wymeldować i dziecko i wyrzucić na zielona trawkę .
    Tylko straszy. Nie ma prawa cie nie wpuscic do mieszkanie, w ktorym
    jestes zameldowana na stale. W rachube wchodzi jedynie eksmisja na
    podstawie wyroku sądowego.

    >Jam mam się bronić ???
    Więcej usmiechaj sie ;-)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2002-04-29 06:23:22
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kinga_S" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    Mama też
    > rozkłada ręcę bo sama nawet nie wie jakie ma prawa jako współwła?ciciel .

    Mama jako współwłaściciel ma takie same prawa jak tata. Z kolei on nie może
    nic zrobić bez zgody współwłaściciela.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl

  • 4. Data: 2002-04-29 07:06:52
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    Zameldowanie nic nie ma do prawa wlasnosci. TO, ze jest tam zameldowana nie znaczy,
    ze
    moze tam mieszkac.

    Taka sama decyzja powinna pochodzic od Mamy jako wspolwalsciciela. Nadto mozesz Ojaca
    poprosic o alimnety na maiszkanie jesli nie masz z czego zyc i gdzie.

    Piotr

  • 5. Data: 2002-04-29 20:05:34
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Piotr Szkudlarek <P...@L...pl> napisał:

    >Zameldowanie nic nie ma do prawa wlasnosci.
    A kto pisal o wlasnosci lub jej zmianie ?

    >TO, ze jest tam zameldowana nie znaczy, ze
    >moze tam mieszkac.
    A co ma prawo tam robic ? Przechowywac swoj bagaz ?
    Zaznajomiłes sie z ustawa o ewidencji ludnosci ?

    >Nadto mozesz Ojaca poprosic o alimnety na maiszkanie
    Poprosic... :-/ Nie lepiej napisac podanie :-) O alimenty....

    Artur Golański

  • 6. Data: 2002-04-30 06:22:35
    Od: "Kinga_S" <x...@i...pl>

    Dzięki za odpowiedź, tym bardziej ze to ja mam ojca w garści bo mnie pobił i
    dziecko, wezwałam policję , złożyłam zeznania a on teraz się mści na mnie!!!
    Kinga_S