  • 1. Data: 2002-04-26 14:41:59
    Temat: Komornik a alimenty płacone regularnie
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Witam,
    Czy ktos moze mi wyjasnic, czy komornik moze zajac mi pensje
    jesli regularnie place alimenty (60% mojej pensji) i mam na to "papierki".
    Problem w tym, ze jego "aktywnosc" kosztuje mnie dodatkowo 50 zl.
    Dziekuje za wszystkie uwagi.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-04-26 17:33:48
    Temat: Re: Komornik a alimenty płacone regularnie
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    "Jacek" <j...@b...pl> napisał:
> [...]
    > "papierki".
    > Problem w tym, ze jego "aktywnosc" kosztuje mnie dodatkowo 50

    Pomóc w zdjeciu egzekucji komorniczej moze tylko dobra wola drugiej
    strony, tak przynajmniej tłumaczyła Sandra.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE