  • 11. Data: 2014-09-24 19:43:15
    Temat: Re: zakupy w ameryce
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > poparcie

    żeby obciągać pisiorowi? To chyba jedno z tych trudnych pytań?

  • 12. Data: 2014-09-27 21:15:24
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał:
    > chciałbym kupić coś na ebayu, ale ponoć są jakieś dziwne procedury, może mi
    > Ktoś naświetlić sprawę?

    Kilka mięsięcy temu zamawiałem książkę na ameryckim amazonie, zapłaciłem przez
    paypal, po czterech dniach (!!!) książka była u mnie, żadnych utrudnień po
    drodze.

  • 13. Data: 2014-09-28 00:47:10
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości

    > Kilka mięsięcy temu zamawiałem książkę na ameryckim amazonie, zapłaciłem
    > przez paypal, po czterech dniach (!!!) książka była u mnie, żadnych
    > utrudnień po drodze.

    Kupiłem wiele CDków w USA, bo były z wysyłką tańsze niż u nas w sklepie.
    Również okulary, ciuchy, książki...
    Nigdy nic nie zginęło.

    A.