  • 1. Data: 2002-12-04 11:53:26
    Temat: Prześladowanie - co zrobić ?
    Od: "raf_m" <m...@w...pl>

    Problem dotyczy mojej dziewczyny - przyszłej żony. Od 8 lat dostaje ona na
    imieniny bądz urodziny mase kwiatów i słodyczy. Mało tego co jakiś czas
    dostaje po kilka głuchych telefonów. ( w różnych porach dnia nawet czasami w
    środku nocy) zmiana nr. telefonu nic nie pomogła. Dostaje także kilka razy w
    tygodniu sms od niego z wyznaniami miłości i prośby umówienia na spodkanie.
    Mało tego ostatnio jak się dowiedział że zamierzamy się pobrać zaczoł mnie
    poprzez sms pisane do mojej kobiety bardzo obrażać.
    Mógłbym po prostu obić mu r... ale chcę się dowiedzieć jak to można załatwić
    w prawny sposób.
    Dodam iż znam jego imię i nazwisko.

  • 2. Data: 2002-12-04 17:09:52
    Temat: Re: Prześladowanie - co zrobić ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Nie zaczynaj z wariatami. Żaden zakochany ne myśli racjonalnie. Jak
    faktycznie gość od 8-miu lat odstawia takie chopsztosy, to macie problem i
    to wbrew pozorom bardzo poważny. Moim zdaniem dziewczyna powinna mu jakoś
    wyraźnie dać do zrozumienia, że go "nie lubi". Karnie, to raczej trudno go
    ścigać, no bo nie można go skazać za wyznania miłosne. A swoją drogą, jak
    myślisz, skąd on bierze jej nowy numer itd.? Czy czasem dziewczyna nie gra
    na fronty?
    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-04 20:50:05
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "raf_m" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbym po prostu obić mu r... ale chcę się dowiedzieć jak to można
    załatwić
    > w prawny sposób.
    > Dodam iż znam jego imię i nazwisko.

    W prawny sposób obić ryja?
    Wyzwij go na pojedynek.

  • 4. Data: 2002-12-04 21:04:55
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > ścigać, no bo nie można go skazać za wyznania miłosne. A swoją drogą, jak
    > myślisz, skąd on bierze jej nowy numer itd.? Czy czasem dziewczyna nie gra
    > na fronty?

    Heh, potrafisz chlopaka pocieszyc :-)))
    A nowy numer moze brac na przyklad od wspolnych znajomych - a Ty od razu
    najgorsze zakladasz :-)
    I odnosnie postu Marcysia:
    Cy jest mozliwe w Polsce zorganizowanie legalnego pojedynku? Zglosic to jako
    zawody w jakiejs sztuce walki hcingjasngjong gdzie nie ma zadnych zasad
    ograniczajacych walczacych (cos jak UFC)? Jakie warunki musza byc spelnione
    aby bylo to zgodne z prawem? A moze mozna spisac jakas umowe ze obaj sie
    chca tłuc i ze nie ponosza odpowiedzilnosci za zrobienie sobie wzajemnej
    krzywdy? Ciekawe czy Notariusz moze spisac taki dokument :-)))

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2002-12-05 13:34:49
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Sprawa jest zabawna dopóki nie przypomnimy sobie, że w dokładnie takiej samej
    sytuacji pare lat temu gościu zastrzelił kogoś...
    JaC