    From: "Omo" <M...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup ziemi rolnej - wymagania formalne
    Date: Wed, 4 Dec 2002 14:05:15 +0100

    Witam,
    jakoś w Sieci nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytania:
    1. Czy aktualnie aby zakupić ziemię rolną trzeba spełniać jakies wymagania
    formalne, typu wykształcenie kierunkowe?
    2. Obiło mi się o uszy, że po wstąpieniu do UE trzeba będzie mieć jakąś
    licencję na zakup ziemi?
    3. Ile ziemi trzeba posiadać, aby zostać uznanym za rolnika? Czy musi to być
    ziemia stricte rolna, czy może być las?
    Będę wdzięczny za odpowiedzi, lub podanie linków do miejsc, gdzie je znajdę.
    Pozdrawiam - Omo