    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 31 Jul 2013 06:43:29 -0700 (PDT)
    Subject: zakup trucizn
    From: a...@g...com

    Proszę o wskazanie mi numerów przepisów ewentualnie dodatkowo wniosków z nich
    wypływających. Chodzi mi o założenie działalności gospodarczej typu galwanizacja i do
    tego potrzebuję zakupić KCN. Hurtownia odczynników chemicznych twierdzi że wystarczy
    przesłać im kopię rejestracji działalności gospodarczej ale dlaczego czekanie na
    zamówienie trwa miesiąc? Czy muszą być spełnione inne wymagania bo nie dostanę
    zamówienia? Czy będzie sprawdzane czy lokal spełnia warunki bezpieczeństwa na
    przechowywanie i pracę z substancjami niebezpiecznymi? Czy mam jeszcze spełnić jakieś
    warunki? Proszę o wyjaśnienie, żebym mógł to załatwić jak najtaniej. KCN będzie
    wykorzystywany w ilości zaledwie kilkanaście gramów do galwanizacji artystycznych,
    więc nie będzie szkodliwych wyziewów jakie są przy utwardzaniu powierzchni metali w
    stopionym KCN wymaganym do tego w ilości kilkadziesiąt kilogramów.