  • Data: 2013-07-31 19:38:28
    Temat: Re: zakup trucizn
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 lipca 2013 16:11:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >rejestracji działalności gospodarczej ale dlaczego czekanie na zamówienie trwa
    >miesiąc?
    >

    > Wklej najpoierw co odpowiedziała hurtownia, jak ich zapytałeś dlaczego musisz
    czekać miesiąc?

    Hurtownia nie udzieliła mi żadnego wyjaśnienia w tej sprawie. Może to jest jakaś
    tajemnica? Albo oni nie są od wyjaśniania tylko prawnicy którym się płaci za
    informacje. Wcześniej spotkałem się z tym że pewne rodzaje oprogramowania nie są
    dostępne ogólnie a jedynie osobom mającym tytuł magistra w danej specjalizacji. Innym
    ludziom nie wolno ich sprzedawać. Również nie chciano mi wyjaśnić powodu.