  • 1. Data: 2005-05-11 08:40:53
    Temat: Clo na ksiazki i inne
    Od: _PepeR_ <p...@w...edu.pl>

    Witam,
    Mama takie pytanie, poniewaz przebywam teraz za granica poza granicami UE
    i mam mozliwosc dokonania tu pewnych zakupow. Chcialbym potem wyslac sobie
    zakupione towary do kraju bo do bagazu podrecznego napewno mi sie nie
    zmieszcza. Stad moje pytania gdyz na stronach urzedu celnego nie da sie w
    tych wszystkich symbolach palapac bez kilkugodzinnej lektury:
    1) Czy ksiazki sa objete clem? Nie sa to ksiazki nowe tylko uzywane badz
    zakupione na wyprzedazach.
    2) Czy uzywany sprzet sieciowy (jak np. router, switch) zakupiony na
    lokalnym eBayu czyli bez rachunku bedzie oblozony clem? Nie mowimy tu
    oczywiscie o urzaczeniach z kilkucyfrowa cena.
    Dziekuje z gory za odpowiedz
    Pozdrawiam,

    Piotr '_PepeR_' Wojciechowski | "The trouble with being a god is that
    NetAdmin @mlekomat.com.pl | you've got no one to pray to"
    http://peper.eu.org GG: 484520 | -- (Terry Pratchett, Small Gods)