  • 11. Data: 2004-10-18 18:33:07
    Temat: Re: zakup płyt z mp3 przez internet-proszę o rad
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 Oct 2004 09:44:41 +0200, "fi5h" <f...@o...pl> wrote:

    >to jak wy to robicie ze dajecie sie przylapac ??? nie kumam ?
    A myslisz ze przesylki oraz wyslane pieniadze nie zostawiaja sladow?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 12. Data: 2004-10-18 18:35:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 Oct 2004 14:47:26 GMT, "Agnes" <j...@c...pl> wrote:

    >Nigdy podczas przesłuchania
    >nie zarzucono mi,że kupowałam tych płyt dużo. Nie wiem skąd wzięlo się
    >stwierdzenie,że miałam z tego jakieś korzyści.
    Czy zakup tego co bylo na plytach w legalnych zrodlach bylby drozszy
    niz u "Twojego sprzedawcy"? Bo jesli tak to widac od razu ze mialas
    korzysc, polegajaca na oszczednosci w zakupie pomiedzy wartoscia
    produktu legalnego a nielegalnego.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!