  • 1. Data: 2007-11-06 13:25:30
    Temat: zakup mieszkania - prosze o opinie
    Od: "troszcz" <s...@d...pl>

    Uprzejmie prosze o opinie w ponizszej sprawie:

    Mam podpisaną umowe na zakup mieszkania z SM. Niestety jest to umowa
    nienotarialna. Zgodnie z umowa zapłaciłem całe nalezne pieniądze.
    Zgodnie z jej treścią strony mogą ją wypowiedzieć sobie bez warunków.
    (Niestety nie dało się negocjowac i albo kupujesz albo spadaj).

    Jako, że niedługo zbliza się odbiór mieszkania i moim zdaniem są pewne
    niedoróbki. Nie chcę jednak zgłaszać tego przed podpisaniem Aktu
    Notarialnego, bo boję się, że SM mi wypowie umowę.

    I tu właściwe pytanie: czy mogę dochodzić ewentualnych roszczeń po
    podpisaniu aktu notarialnego? Lub jak powinienem się zachować, aby
    nierozdrażnić SM i nie zamknąc sobie drogi?

    dziekuje

  • 2. Data: 2007-11-06 14:00:46
    Temat: Re: zakup mieszkania - prosze o opinie
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "troszcz" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zgodnie z jej treścią strony mogą ją wypowiedzieć sobie bez warunków.
    > (Niestety nie dało się negocjowac i albo kupujesz albo spadaj).
    też tak miałem (i nigdy więcej)

    > Jako, że niedługo zbliza się odbiór mieszkania i moim zdaniem są pewne
    > niedoróbki. Nie chcę jednak zgłaszać tego przed podpisaniem Aktu
    > Notarialnego, bo boję się, że SM mi wypowie umowę.
    bez przesady. w moim przypadku kierownik budowy był mi wdzięczny że zrobiłem
    to przed pomalowaniem ścian po mojemu i ustawieniem mebli - dla nich to też
    są koszty

    > I tu właściwe pytanie: czy mogę dochodzić ewentualnych roszczeń po
    > podpisaniu aktu notarialnego? Lub jak powinienem się zachować, aby
    > nierozdrażnić SM i nie zamknąc sobie drogi?

    możesz tuż po akcie - masz gwarancję i rękojmię - liczone od daty podpisania
    protokołu przekazania

    pzdr

    Piotr