  • 1. Data: 2007-04-01 20:30:43
    Temat: zakup działki z rozpoczętą budową
    Od: g...@g...pl

    Witam,

    Puściłam post na budowaniu i chyba to był błąd - tu szybciej (mam nadzieję
    uzyskam pomoc).
    Kupuję działkę. Ma ona pozwolenie na bdowę, gotowy i zatwierdzony projekt,
    dziennik budowy z pierwszym wpisem, tyle, że budowa jeszcze nie zaczęta. Jak
    zrobić cesję praw z tego pozwolenia, dziennika budowy itp? Pomocy.

  • 2. Data: 2007-04-02 04:39:20
    Temat: Re: zakup działki z rozpoczętą budową
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak
    > zrobić cesję praw z tego pozwolenia, dziennika budowy itp? Pomocy.

    Zobacz kiedy wydane jest pozwolenie na budowę, ponieważ ważne jest przez dwa
    lata jeżeli nie rozpoczęto budowy, ale może być tak, że wpis w dzienniku
    zaczął budować :)
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-04-02 06:20:26
    Od: g...@g...pl

> [...]
    > lata jeżeli nie rozpoczęto budowy, ale może być tak, że wpis w dzienniku

    Hejka,

    Pozwolenie jest wydane już dawno - 2001 rok, ale pierwszy wpis dokonano przed
    upływem 2 lat, kolejny przed upływem kolejnych 2 lat, no i teraz przed aktem
    notarialnym zażyczyłam sobie by był kolejny wpis (sprzedający ma takie
    możliwości).
    Czyli na moje oko (niewprawne) wszystko z terminami jest ok. MOje pytanie
    dotyczy jak się przeprowadza taką cesję, gdzie należy zgłosić itd.

  • 4. Data: 2007-04-02 06:44:49
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > Czyli na moje oko (niewprawne) wszystko z terminami jest ok. MOje pytanie
    > dotyczy jak się przeprowadza taką cesję, gdzie należy zgłosić itd.

    No to chyba musisz kupić działkę razem z domem w trakcie budowy w stopniu
    zaawansowania jak w dzienniku. Tylko jak podpiszecie się u notarisza pod
    takimi stwierdzeniami, to może być nie bardzo jak wyszłoby, że to lipa.
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-04-02 13:38:46
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Czyli na moje oko (niewprawne) wszystko z terminami jest ok. MOje pytanie
    > dotyczy jak się przeprowadza taką cesję, gdzie należy zgłosić itd.

    Starostwo Powiatowe.