  • 1. Data: 2007-04-01 20:43:44
    Temat: klauzula wykonalności
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam !

    Sytuacja jest nastepująca. Sąd Okręgowy zasądził od dłuznika na moją rzecz
    pewną kwotę. Dłużnik wniósł apelację, którą Sąd Apelacyjny oddalił. Chcę
    udac się teraz do komornika w celu wyegzekwowania od dłużnika zasądzonej
    kwoty. Do jakiego sądu mam się zwrócić o nadanie klauzuli wykonalności
    wyrokowi ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Planeta

  • 2. Data: 2007-04-01 20:44:59
    Temat: Re: klauzula wykonalności
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Planeta napisał(a):
> [...]
    > udac się teraz do komornika w celu wyegzekwowania od dłużnika zasądzonej
    > kwoty. Do jakiego sądu mam się zwrócić o nadanie klauzuli wykonalności

    okręgowego

    KG

  • 3. Data: 2007-04-01 21:12:13
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Planeta napisał(a):
> [...]
    > udac się teraz do komornika w celu wyegzekwowania od dłużnika zasądzonej
    > kwoty. Do jakiego sądu mam się zwrócić o nadanie klauzuli wykonalności

    Możesz do Apelacyjnego jeżeli jeszcze akta sprawy tam są.

    Michał