    From: "Rafal" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup TV a wystawiane paragonu !
    Date: Thu, 24 Jun 2004 17:28:59 +0200

    Witam!
    Mam nastepujace pytanie : kupilem tydzien temu TV poniewz byl to duzy
    odbiornik sprzet przywieziono mi do domu (w domu doplacilem reszte kwoty)
    Dostalem nie podbita gwarancje i zapewnienie ze po sprawdzeniu czy wszystko
    ok z TV mam podjechac i podbic gwarancje oraz odebrac paragon Dzis
    pojechalem z gwarancji ale pan w sklepie powiedzia zebym przyjechal za
    tydzien (argumentowal ze dal mnie to lepiej bo mam wiecej czasu na
    sprawdzenie) Moje pytanie jest nastepujace czy moze niewysawic mi paragonu
    jak pojade za tydzien np. argumentujac ze za dlugo zwlekalem itp.
    A i jeszcze jedno zaczalem blizej ogladac ten TV i mam pewnie watpliwosci co
    do geometrii obrazu i czy moge go wymienic na inny czy dopiero po podbiciu
    reklamacji reklamowac gou producenta ?

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    Rafal