  • 1. Data: 2005-08-29 13:16:51
    Temat: zakup, 12 miesiecy gwarancji i usterka
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam

    kupiłem telefon na firme
    14 miesiecy temu
    zadzwoniłem do federacji konsumenta, poinformowano mnie o 24 miesiacach,
    gdzie mozna stwierdzic ze towar był niezgodny z umową
    uzbrojony w tą wiedze, poszedłem do salonu
    oddaje telefon, mowie o tych 24mcach
    a facet mowi mi, ze towar zakupiony był na firmę
    i tam to nie działa :(

    w takim razie,
    co działa w przypadku firmy i takich uszkodzeń?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-08-29 13:22:22
    Temat: Re: zakup, 12 miesiecy gwarancji i usterka
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > razie,
    > co działa w przypadku firmy i takich uszkodzeń?

    rekojmia :)
    ale juz chyba po ptokach :)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-08-29 13:23:06
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > i tam to nie działa :(
    >
    > w takim razie,
    > co działa w przypadku firmy i takich uszkodzeń?

    Na firmę działa rękojmia która trwa 12mies.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-08-29 13:42:09
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Przemek napisał(a):
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na firmę działa rękojmia która trwa 12mies.
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    czyli firma
    jest w gorszej sytuacji niz zwykły konsument?

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2005-08-29 13:50:42
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    icek napisał(a):
    > czyli firma
    > jest w gorszej sytuacji niz zwykły konsument?
    Taki mozna wysnuc wniosek

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-08-29 14:52:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek napisał(a):
    > Na firmę działa rękojmia która trwa 12mies.

    O ile nie została wyłączona lub ograniczona w umowie

    KG