  • 1. Data: 2005-08-29 09:13:16
    Temat: naliczenie ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp
    Od: wek <w...@e...pl>

    witam

    czy ktos z Was probowal samemu policzyc sobie (przynajmniej szacunkowo)
    wartosc zgromadzonych wkladow, odsetek, premii gwarancyjnej itp. z
    ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp (tej starej, czerwonej, zalozonej
    przed ktoryms tam rokiem, ze ja obejmuje premia)? chociaz jakos
    szacunkowo? jakims excellem czy czyms?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-29 10:44:04
    Temat: Re: naliczenie ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    wek napisał(a):
> [...]
    > ksiazeczki mieszkaniowej w pko bp (tej starej, czerwonej, zalozonej
    > przed ktoryms tam rokiem, ze ja obejmuje premia)? chociaz jakos

    Miałem dużo szczęścia, bo moja książeczka bazowała w dużym stopniu na
    jednorazowej wysokiej wpłacie. Przeliczyłem tą wpłatę na metry wg
    ówczesnej stawki, następnie metry na PLN wg dzisiejszej. Premia
    gwarancyjna zgodziła się w 90%.

    liczenie PG przy typowych wpłatach jest ciężkie ale wykonalne, gorzej z
    premią za systematyczne - tu zupełnie nie wiem.