  • 1. Data: 2005-08-29 10:57:56
    Temat: f-ra VAT za samochod
    Od: "M." <d...@g...pl>

    Witam. Mam male pytanie. Bylem dzis w wydziale komunikacji dowiedzialem
    sie, ze czesto osoby rejestrujace pojazd zakupiony na f-vat sa odsylane
    z WK to skarbowki celem "weryfikacji faktury". Czy ktos moze wie na
    jakies zasadzie sie to odbywa? Co jezeli urzadnik stwierdzi, ze kwota na
    f-rze jest za niska i za taka cene auta sie nie da kupic bo w katalogu
    stoi tak i tak. Jezeli ktos spotkal sie z takim przypadkiem prosilbym o
    rozjasnienie sprawy.
    Przymierzam sie wlasnie do zakupu auta- najprawdopodobniej z komisu i
    dlatego chcialbym miec jakis obraz procedur.
    Z Pozdrowieniami,
    M.

  • 2. Data: 2005-08-29 14:24:09
    Temat: Re: f-ra VAT za samochod

    Użytkownik "M." <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przymierzam sie wlasnie do zakupu auta- najprawdopodobniej z komisu i
    > dlatego chcialbym miec jakis obraz procedur.

    _Bzdura_. WK to nie US, czy UC.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl