  • 1. Data: 2004-02-14 13:04:46
    Temat: zaklady bukmacherskie w polskim prawie ?
    Od: "Paweł Czekański" <u...@s...com>

    Witam,

    Prosze o wskazanie wszelkich przepisow prawa polskiego, ktore odnosza sie do
    zakladow bukmacherskich ( i w miare mozliwosci takze do gier losowych, w tym
    kasyn ).

    z gory dzieki za pomoc.

    Paweł

    --
    ** zwracaj twarz w stronę słońca, a nie będziesz widzieć cieni **

  • 2. Data: 2004-02-15 13:23:02
    Temat: Re: zaklady bukmacherskie w polskim prawie ?
    Od: "Paweł Czekański" <u...@s...com>

    Czyz naprawde nikt nie jest w stanie mi pomoc?
    Oki, nie zmuszam nikogo do cytowania mi tu wszystkich artykulow, ale chociaz
    prosze o jakas wskazowke, gdzie tego szukac.
    Jakis link moze, albo chociaz w jakim kodeksie tego szukac itp...?

    Chodzi mi o nic innego tylko o zbior przepisow prawa polskiego, ktore

  • 3. Data: 2004-02-15 20:37:31
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Paweł Czekański" <u...@s...com> napisał w wiadomości
    > Czyz naprawde nikt nie jest w stanie mi pomoc?

    A to świnie. Już całą godzinę Pana olewają. Chamy jedne;))

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-02-15 20:39:46
    Od: "Paweł Czekański" <u...@s...com>

    > A to świnie. Już całą godzinę Pana olewają. Chamy jedne;))
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    nie godzine, tylko dobe :-)

    Paweł

  • 5. Data: 2004-02-16 17:12:21
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...dousuniecia.pl>

    "Paweł Czekański" <u...@s...com> wrote in message
> [...]
    > prosze o jakas wskazowke, gdzie tego szukac.
    > Jakis link moze, albo chociaz w jakim kodeksie tego szukac itp...?

    Prosze to co ponizej (pod podanym linkiem) potraktowac jako stanowisko nizej
    podpisanego:
    http://www.vagla.pl/skrypts/bukmacher_online.htm
    Pozdrawiam
    v.

  • 6. Data: 2004-02-16 22:22:14
    Od: "Paweł Czekański" <u...@s...com>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...dousuniecia.pl>
    napisał w wiadomości news:c0qtll$741$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Prosze to co ponizej (pod podanym linkiem) potraktowac jako stanowisko
> [...]

    dziekueje za artykul, nie czytalem jeszcze, ale mam nadzieje, ze jest
    jeszcze aktualny, choc z tego, co zobaczylem na koncu, to niezbyt
    optymistyczny.

    pozdrawiam,

    Paweł Czekański

    czekanski at webline dot pl