  • 1. Data: 2004-02-14 12:45:22
    Temat: Multibank i Multikonto mlodziezowe
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Mam taki drobny problem z Multibankiem. Mianowicie dwa lata temu zalozylem
    Multikonto Mlodziezowe (nie bylem wtedy jeszcze pelnoletni). W umowie ktora
    podpisalem jest paragraf: "umowa zostala zawarta na czas okreslony z dniem
    zawartym w jej tresci, jednak nie dluzej niz do ukonczenia przez posiadacza
    18 roku zycia".

    Ja po ukonczeniu 18 roku zycia przestalem korzystac z konta. Jakie bylo moje
    zdziwienie, gdy przyszledl mi monit w sprawie splaty debetu na kwote okolo
    30zl (zaznaczam, ze w momencie ukonczenia przeze mnie 18 roku zycia saldo
    bylo dodatnie). Te 30zl wyniklo z oplat za prowadzenie konta, odsetek i
    kosztow przyslania monitu. Zlozylem telefonicznie reklamacje, ktora nic nie
    dala poniewaz za 2 tygodnie przyszlo kolejne wezwanie do zaplaty. Zlozylem
    kolejna reklmacje przez telefon, to dostalem po kilku dniach do podpisania
    wniosek o zamkniecie konta. Jednak w tym wniosku jest zaznaczone, ze musze
    splacic wszystkie zaleglosi powstale do dnia podpisania wniosku - oczywiscie
    pod takim czyms sie nie podpisze. Zadzwonilem do banku, aby to wyjasnic.
    Pani powiedziala, ze ma adnotacje w systemie, ze jak wysle ten wniosek to
    saldo zostanie umozone. Poprosilem o taka informacje na pismie.

    Dzis przyszlo wezwanie ostateczne do zaplaty zadluzenia. Saldo na dzien
    dzisiejszy to -65zl. Niewiem juz co mam robic. Nie mam znow zamiaru dzwonic
    do nich. Nie mam juz nerwow. Co mozna zrobic w takiej sytuacji? Zastanawiam,
    sie czy jak to oleje, to czy bank moze wystawic na mnie tytul egzekucyjny. A
    po sadach nie chce sie wluczyc, dlatego ze bank nie zna tresci umow jakie
    podpisuje z klientami.

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-02-14 13:43:18
    Temat: Re: Multibank i Multikonto mlodziezowe
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po sadach nie chce sie wluczyc, dlatego ze bank nie zna tresci umow jakie

    Sprawdz czy na umowie nie ma gdzieś drobnym druczkiem, ze po ukonczeniu 18
    roku zycia konto mlodzieżowe zostaje zamienione innym kontem na czas
    nieokreslony. Ja tak mam w umowie tyle ze w innym banku.

  • 3. Data: 2004-02-14 18:06:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim zaprzestaj kontaktów telefonicznych z tym bankiem i
    zacznij pisemne.

  • 4. Data: 2004-02-14 19:33:11
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz czy na umowie nie ma gdzieś drobnym druczkiem, ze po ukonczeniu 18
    > roku zycia konto mlodzieżowe zostaje zamienione innym kontem na czas
    > nieokreslony. Ja tak mam w umowie tyle ze w innym banku.

    Cala umowe i wszystkie inne regulamy przeczytalem z kilka razy. Wyraznie
    jest napisane, ze konto moze zostac przeksztalcone w Multikonto Ja, o ile ja
    zloze taka dyspozycje. Jednak ja takiej dyspozycji nie skladalem. A logujac
    sie przez www (kanal nie zablokowany), to wyraznie jest napisane ze to
    Multikonto Mlodziezowe.

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2004-02-14 19:51:38
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    To napisz do nich. dołącz ksero uowy z wyjaśnieniem o co chodzi i niech oni
    sie tłumaczą. Bo telefonicznie nic nie załatwisz. Tylko musisz bardzo
    dokładnie pisać o co chodzi bo z własnego doświadczenia wiem że maja
    skłonności do odpowiadania na tak że potem nic z tego sie nie rozumie.
    Napisz że na podstawie twojej umowy konto powinno być już dawno zamknięte.
    Ina jakiej podstawie naliczają ci te kwoty ( regulamin konta).
    Inaczej tego nie załatwisz.