  • 1. Data: 2005-03-06 13:36:19
    Temat: zakładanie sp. jawnej a umowa najmu lokalu
    Od: "basienqa" <b...@p...fm>

    Witam

    Czy mogę liczyc na pomoc lub ewentualnie wskazanie gdzie znajdę odopowiedz na
    nastepujace pytanie:

    zgodnie z informacjami jakie znalazłam przy rejsteracji w krs sp. jawnej trzeba
    podać siedzibe spółki oraz umowę najmu lub potwierdzenie prawa do lokalu.

    Jak to zrobić chcemy wynająć lokal na biuro, gdzie bedzie siedziba spółki jak
    to zrobić skoro spólki jeszcze nie ma , czy wynając na któregos ze wspólników?

    pomóżciwe dzieki za pomoc z góry