  • 1. Data: 2005-03-06 14:17:06
    Temat: Odwlekanie sprawy ??
    Od: "Maciek" <s...@w...vectranet.pl>

    Witam !! Załozyłem mojej ex zonie sprawę o podział majatku i mineły 3
    sprawy a jej pełnomocnik nie pojawił się na zadnej z powodu kolizji spraw.
    Ma tam gdzieś swoją i akurat kolidowala z moja tylko że to juz 3 razy tak
    było !! Więc pytam szanownych grupowiczów czy tak może i jak dlugo ??
    Pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2005-03-06 21:11:39
    Temat: Re: Odwlekanie sprawy ??
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Maciek" <s...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > Ma tam gdzieś swoją i akurat kolidowala z moja tylko że to juz 3 razy tak
    > było !! Więc pytam szanownych grupowiczów czy tak może i jak dlugo ??

    to nie jego wina, ze sedziowie wyznaczaja w jego sprawach terminy w tym
    samym czasie

    Sandra

  • 3. Data: 2005-03-06 21:20:05
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra napisał(a):
    > to nie jego wina, ze sedziowie wyznaczaja w jego sprawach terminy w tym
    > samym czasie

    a tak wierzysz w te terminy?
    i chyba wiesz, że są sposoby żeby sobie z tym poradzić?

    KG

  • 4. Data: 2005-03-07 12:24:13
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    > a tak wierzysz w te terminy?

    to zalezy , niekiedy tak bywa

    > i chyba wiesz, że są sposoby żeby sobie z tym poradzić?

    jasne jesli to klamstwo , jakie znasz sposoby?

    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-07 14:30:02
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra napisał(a):
    > jasne jesli to klamstwo , jakie znasz sposoby?

    akurat chodziło mi o radzenie sobie prze adwokata z kolizją terminów, bo
    sąd to sobie może...

    KG

  • 6. Data: 2005-03-07 18:54:55
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > akurat chodziło mi o radzenie sobie prze adwokata z kolizją terminów,

    oczywiscie ale co ma zrobic przeciwna strona?

    bo
    > sąd to sobie może...

    myśle,ze tak samo sobie może zrobic strona przeciwna ...

    Sandra