  • 1. Data: 2004-01-14 21:30:59
    Temat: zakładam firmę...
    Od: KowaL <f...@b...pl>

    chcę założyć działalność gospodarczą, której celem działania będzie
    udostępnianie łącza do internetu. Aby móc taką działalnośc wykonywać
    trzeba mieć zezwolenie telekomunikacyjna wydawane przez URTiP. Moje
    pytanie polega na tym, czy takie zezwolenie musze uzyskać przed czy już
    po założeniu firmy?

    --
    KowaL

  • 2. Data: 2004-01-15 12:29:55
    Temat: Re: zakładam firmę...
    Od: "Apl" <t...@p...fm>

    Najpierw rejestrujesz działaność gospodarczą a potem występujesz o wydanie
    zezwolenia. Logicznie wynika to z art. 7.1. prtelekomU.

  • 3. Data: 2004-01-15 13:19:44
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Apl wrote:

    > Najpierw rejestrujesz działaność gospodarczą a potem występujesz o wydanie
    > zezwolenia. Logicznie wynika to z art. 7.1. prtelekomU.

    Najpierw zarejestrujesz sie JAKO PRZEDSIEBIORCA
    A poem wystapis......

    Boguslaw