    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakazane piosenki [Polska czeka na piosenkę "Jeb...ć PO(KO)" bo
    "Jeb...ć PiS" już jest]
    Date: Tue, 24 Aug 2021 12:13:55 +0200 (CEST)

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    > "Po demonstracji przeciw Lex TVN krakowscy policjanci zatrzymali obywatelkę
    > Francji i jej chłopaka. Za to, że puścili w aucie słynny utwór Cypisa
    > [,,Jeb...ć PiS"] przejeżdżając obok siedziby PiS. Jej grozili 500 zł mandatem,
    > jemu tak samo - za to, że wystawił jedną nogę z auta"
    >
    > https://oko.press/zakazane-piosenki-500-zl-za-slucha
    nie-w-samochodzie-utworu-jeb-c-pis-pod-siedziba-pis/

    Czyli nachalnie sugerujesz że TRZEBA nagrać piosenkę "Jeb...ć PO/Tuska"
    i jej odtwarzanie powinno być bezkarne bez względu na okoliczności?
    Mi pasuje, chętnie będę bezkarnie odtwarzał pod siedzibą PO.

    Ustanów se standardy jakie chcesz jeśli będziesz gotowy jej stosować bez
    podwójnej moralności czyli w obie (polityczne) strony.

    --
    A. Filip