  • 31. Data: 2005-11-07 19:18:42
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@g...pl>, mariposa doux wrote:

    > Zerknij do archiwum grupy, prosze. Tam to jest objasnione, dlaczego tak
    > a nie inaczej.

    Khm, że tak zacytuję mistrza:

    "MesgID mozna prosic?"

    Renata

  • 32. Data: 2005-11-07 19:31:11
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    kam wrote:

    > Właśnie nie było.

    Wlasnie poszukaj, prosze.

    > O ile jeszcze przy sprzedaży archaiczny przepis kw rzeczywiście może
    > mieć zastosowanie, to przy świadczeniu usług nie widzę takiej mozliwości.

    Dlaczego? Sprzedaz towarow i uslug to jedno. A skoro jest to przepis
    obowiazujacy, to dlaczego "kanjpiarzy" mialby akurat nie obowiazywac?
    Albo hipermarkety? Panstwo w panstwie?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 33. Data: 2005-11-07 19:31:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Leszek wrote:

    > Ty mało "emieć" pod kopułką;)
    > Miałeś podać podstawę prawną mojego obowiązku wpuszczenia cię do mojego pubu.
    > Nie odsyłaj do archiwum bo tam g... jest. Prawdopodobne w twojej głowie
    > również:)

    oooo, obrazasz mnie i to publicznie?

  • 34. Data: 2005-11-07 19:38:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mariposa doux napisał(a):
    > Dlaczego? Sprzedaz towarow i uslug to jedno.

    ale dwa różne przepisy - art.135 i 138 kodeksu wykroczeń
    zresztą nie ma sprzedaży usług, tylko ich świadczenie
    a przy świadczeniu usług jest istotne zastrzeżenie "świadczenia, do
    którego jest obowiązany", którego nie ma w przepisie dotyczącym
    sprzedaży towarów
    nie można go pomijać przy interpretacji

    KG

  • 35. Data: 2005-11-07 20:59:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Bartek Gliniecki napisał(a):
    > "DO KTÓREGO JEST ZOBOWIĄZANY" - właściciel klubu nie jest "potencjalnie"
    > zobowiązany do wpuszczenia tylko dlatego, że prowadzi lokal.

    Klubu nie, ale dyskoteki, baru, pubu - tak. Istota klubu polega na
    kartach członkowskich, natomiast reszta lokali jest dostępna ogółowi i
    żadnych kart członkowskich nie trzeba. Otwarcie lokalu gdzie wstęp nie
    jest ograniczony kartami członkowskimi jest złożeniem oferty świadczenia
    okreslonych usług. Oferta ta skierowana jest do wszystkich. Umowa o
    świadczenie tych usług zostaje przezemnie zawarta w momencie kiedy
    wchodzę do lokalu i przyjmuję ich ofertę.

    > Zobowiązany do świadczenia by był w sytuacji, gdyby wziął od
    > kogoś pieniądze i nie nalał piwa.

    Mylisz Art. 135 KW z Art. 138 KW.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 36. Data: 2005-11-07 21:11:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Otwarcie lokalu gdzie wstęp nie
    > jest ograniczony kartami członkowskimi jest złożeniem oferty świadczenia
    > okreslonych usług.

    Uzasadnij.

    KG

  • 37. Data: 2005-11-07 21:17:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mariposa doux napisał(a):
    > Nie, to ty uzasadnij. Bo optujesz za wyjatkiem od reguly.

    Jakim wyjątkiem od reguły? Jak na razie nikt nie wskazał reguły

    > Czyli na ten
    > wyjatek musi byc jakis przepis. To tak jak ze zwolnieniem z VAT. Wszyscy
    > placa, ale na mocy szczegolowych przepisow inni moga byc zwolnieni.

    bzdurna analogia

    KG

  • 38. Data: 2005-11-07 21:19:47
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    kam wrote:

    > Uzasadnij.

    Nie, to ty uzasadnij. Bo optujesz za wyjatkiem od reguly. Czyli na ten
    wyjatek musi byc jakis przepis. To tak jak ze zwolnieniem z VAT. Wszyscy
    placa, ale na mocy szczegolowych przepisow inni moga byc zwolnieni.

    Pozdr

  • 39. Data: 2005-11-07 21:27:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    kam napisał(a):
    > Uzasadnij.

    Nie, nie, to Ty uzasadnij, czemu uważasz, że otwierając lokal nie
    składasz innym oferty świadczenia konkretnych usług.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 40. Data: 2005-11-07 21:35:28
    Od: gogo <g...@i...pl>

    scream napisał(a):

    > Nie, nie, to Ty uzasadnij, czemu uważasz, że otwierając lokal nie
    > składasz innym oferty świadczenia konkretnych usług.

    Otwarcie lokalu nie jest żadną ofertą. Ofertą dopiero jest wystawienie
    cennika, albo innej informacji o świadczonych usługach. Świadczący
    usługę poza tym może jawyswiadczyć , albo i nie. Jak idziesz do knajpu i
    nie dostaniesz piwa, bo np. klienci wszystko juz wypili to co zrobisz ?
    Podasz barmana do sądu . He, he :-)

    pozdrawiam