  • 181. Data: 2005-11-19 22:30:25
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > I jesteś nim?

    A jest nim wlasciciel klubu?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 182. Data: 2005-11-20 06:07:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > A jest nim wlasciciel klubu?

    Jasne, że nie jest, ale jeśli niedoszły klient ma wątpliwości, to nie
    tobie decydować czy przyczyna jest uzasadniona.

    Renata

  • 183. Data: 2005-11-20 06:11:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Jasne, że nie jest, ale jeśli niedoszły klient ma wątpliwości, to nie
    > tobie decydować czy przyczyna jest uzasadniona.

    No jego zdanie, co do zasadności przyczyny jest tyle samo warte, co
    twoje.

    Renata

  • 184. Data: 2005-11-20 10:00:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > In article <s...@9...acn.waw.
    pl>,

    > No jego zdanie, co do zasadności przyczyny jest tyle samo warte, co
    > twoje.

    Niewazne. widac jestes wlascicielem klubu i lubisz miec selekcje.

  • 185. Data: 2005-11-20 11:22:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    pl>,

    > Niewazne.

    Dlaczego nieważne?

    >widac jestes wlascicielem klubu i lubisz miec selekcje.

    Albo można robić selekcję albo nie i to kim jestem i co lubię nie ma
    nic do rzeczy.

    Renata

  • 186. Data: 2005-11-22 13:53:45
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niewazne. widac jestes wlascicielem klubu i lubisz miec selekcje.

    To ty nie wiesz, że ta grupa opanowana jest przez samych właścicieli pubu? I won
    stąd;))

    Pzdr
    Leszek
    Nigdzie cię biedaku nie wpuszczają;)))