  • 1. Data: 2006-10-14 07:15:07
    Temat: zajecie prawa majatkowego
    Od: Krzyk <krzyk66[cut]@wp.pl>

    W dniu dzisiejszym otrzyma?em z US zawiadomienie o zaj?ciu prawa
    maj?tkowego stanowiacego wynagrodzenie u dluznika.........oraz tytu? wykonawczy
    Nie zaplacilem mandatku 50 zl i teraz panstwo sie upomina. Moje pytanie jest takie,
    jak
    teraz wyglada procedura? Wiem, ze moj pracodawca rowniez otrzymal podobne pismo,
    czy jesli zaplace w/w kwote +koszty manipulacyjne to wszystko bedzie ok? Czy jednak
    pracodawca musi rozpoczynac jakies kroki?

    --
    pozdrawiam
    Yamaha Xv750 Virago`94 (PERELKA;-)) (sprzedana:-()