    From: Krzyk <krzyk66[cut]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zajecie prawa majatkowego
    Date: Sat, 14 Oct 2006 07:15:07 +0000 (UTC)

    W dniu dzisiejszym otrzyma?em z US zawiadomienie o zaj?ciu prawa
    maj?tkowego stanowiacego wynagrodzenie u dluznika.........oraz tytu? wykonawczy
    Nie zaplacilem mandatku 50 zl i teraz panstwo sie upomina. Moje pytanie jest takie,
    jak
    teraz wyglada procedura? Wiem, ze moj pracodawca rowniez otrzymal podobne pismo,
    czy jesli zaplace w/w kwote +koszty manipulacyjne to wszystko bedzie ok? Czy jednak
    pracodawca musi rozpoczynac jakies kroki?

    --
    pozdrawiam
    Yamaha Xv750 Virago`94 (PERELKA;-)) (sprzedana:-()