  • 11. Data: 2004-11-05 01:37:12
    Temat: Re: zadłuzenie wzgledem Telekomunikacji-prosba o pomoc
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    > Jaka pomoc? Jako bezrobotna wygadalas rachunek za 350 zl miesiecznie =
    > 1000 min = 16 godzin. Mamy cie z tego powodu żałowac?
    > Za glupote trzeba placic, sorry.
    >
    > --
    > SQLwysyn

    Faktycznie....bardzo wlasciwy nick....ale wg mnie jeszcze zbyt slabo
    odzwirciedla jego wlasciciela , dajac swiadectwo nie tylko o kulturze
    osobistej lecz rowniez o wiedzy jaka sie reprezentuje...
    Zwracam wszystkim zgryzliwcom uwage ze nie PROSILAM O POMOC W SPLACIE DŁUGU
    lecz o pomoc w zrozumieniu procedur jakie to telekomunikacja wobec mnie
    stosuje...Nie oprosze o zalowanie mnie , BO MA MNIE JESZCZE KTO
    PRZYTULIC....
    Nie zasiegam opini aby szukac furtki do uciekania przed wierzycielem,
    jestem po prostu zagubiona zas Blekitna Linia kazdorazowo udziela innej
    informacji
    Prosilam orientujacych sie w temacie o opinie w nastepujacej sprawach:
    czy Telekomunikacja moze jednoczesnie prowadzic ze mna rozmowy jako
    wierzyciel dlugu (wlasciciel) i jednoczesnie zbywac tenze dlug firmie
    windykacyjnej.
    czy Telekomunikacja moze bez mojej wiedzy a tym bardziej zgody przekazywac
    moje dane osobowe firmie windykacyjnej , skoro rozmowy trwaja....
    Czy w tej sytuacji powinnam rozmawiac z Telekomunikacja czy tez z firma
    windykacyjna...
    Zadnego powiadominia o sprzdazy dlugu nie otrzymalam ani od firmy
    windykacyjnej , ani tez od samej Telekomunikacji.
    Dlatego prosilam Medrcow z tej grupy o kilka slow w tym temacie...
    Jednakze jezeli to ma byc proba wymadrzania sie poprzez pouczanie i
    aroganckie zachowanie to ...DZIEKUJE ....TEMAT POWINNAM CHYBA ZAMKNAC.
    Wydawalo mi sie ze jest to grupa dyskusyjna dotyczaca prawa a nie zlot paru
    madrali ktorzy beda mnie osadzac.
    Pozostaje miec nadzieje ze w ten sposob realizuja sie tylko hobbystycznie w
    temacie prawa, bo gdyby w terazniejszosci lub przyszlosci mieli je stanowic
    lub co nie daj Boze pilnowac jego przestrzegania to.......szkoda gadac.

    pozdrawiam
    lilianna

  • 12. Data: 2004-11-05 05:14:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Wydawalo mi sie ze jest to grupa dyskusyjna dotyczaca prawa a nie zlot
    > paru madrali ktorzy beda mnie osadzac.

    Owszem. Wydawalo ci sie. Mnie tez tak sie wydawalo. Ale juz stracilem
    zludzenia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2004-11-05 11:48:08
    Od: "Marek Ko" <m...@w...pl>

    Szczęśliwie na razie podobne problemy z TP mnie nie dotyczą, ale
    zdroworozsądkowy mój pomysł jest następujący.
    Staraj się płacić bieżące rachunki za telefon. Da to tę korzyść, że nie
    odłączą telefonu. TP na pewno nie będzie z Tobą rozmawiać o długu, który
    zbyła na rzecz firmy windykacyjnej. Natomiast windykator obojętne co będzie
    pisał, czy mówił stara się odzyskać pieniądze, a zatem jesteś dla niego
    osobą wartościową i z tego powodu możesz nawet bez wzajemnego porozumienia
    płacić w ratach ile możesz. Na pewno nie pociągnie to dodatkowych restrykcji
    wobec Ciebie.
    Oczywiście bardzo poważne wątpliwości budzi przekazywanie informacji o
    abonentach i ich zadłużeniu innym podmiotom. Niestety nie ma tutaj
    /dotychczas/ kategorycznego rozwiązania problemu. Wiem, że RPO i Gł. Insp.
    Ochrony danych personalnych kierowali zapytania w tych sprawach do SN i
    innych organów. Z mojej wiedzy wynika, że sprawa nie została zakończona.
    Póki co możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie do prokuratury i ona
    stanie przed dylematem, czy prawo zostało naruszone. Tylko dla Ciebie nie
    przyniesie to niczego prócz satysfakcji-w razie pomyślnego zakończenia
    postępowania.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 14. Data: 2004-11-05 15:20:43
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marek Ko wrote:
    > Staraj się płacić bieżące rachunki za telefon. Da to tę korzyść, że nie
    > odłączą telefonu. TP na pewno nie będzie z Tobą rozmawiać o długu, który
    > zbyła na rzecz firmy windykacyjnej.

    O ile zbyła...

> [...]
    > Ochrony danych personalnych kierowali zapytania w tych sprawach do SN i
    > innych organów. Z mojej wiedzy wynika, że sprawa nie została zakończona.

    Jak na razie jest jeden wyrok NSA podtrzymujący decyzję GIODO zakazującą
    przekazania danych. Więc można się poskarżyć do tego ostatniego.

    KG

  • 15. Data: 2004-11-05 22:10:09
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Pragne podziekowac wszystkim za ich sugestie dotyczace mojego problemu.
    SERDECZNE DZIEKI
    :)

    pozdrawiam
    lilianna

  • 16. Data: 2004-11-10 09:06:06
    Od: tomek<s...@i...pl>

    Witaj!!!

    Z opisu sytuacji wynika, ze najpewniej doszło do cesji wierzytelności, o
    czym mowa w art. 509 Kodeksu cywilnego. Słusznie piszesz, ze było
    orzeczenie dotyczące przekazywania danych osobowych. Na początku
    października NSA potrzymał rozstrzygniecie Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego, w którym stwierdzono, ze przekazanie danych w
    ramach cesji wymaga zgody konsumenta. Ten pierwszy wyrok jest
    opublikowany na stronie - http://www.giodo.gov.pl/150/

    Może warto się zastanowić, czy rachunek nie był zawyżony. Ktoś mógł
    się podpiąć do Twojej linii i nabić Ci parę impulsów.

    Wszelkie reklamacje składaj tylko na piśmie, a nie za pośrednictwem
    Błękitnej Linii i to listem poleconym lub osobiście w punkcie obsługi za
    pokwitowaniem.

    Powodzenia,

    Tomek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-11-20 10:55:22
    Od: Tez klient TePSY<e...@k...chip.pl>

    Pomóc nie pomoge , ale zachęcam Cię Lilliano do obejrzenia na co ida
    pieniażki z kupionych przez firme Pactor długów. W tym budynku mają
    swoją twierdzę http://www.gorki7.pl/galeria.htm. Przecież to zwykłe
    gryzipióry !!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info