  • 1. Data: 2004-11-04 12:04:10
    Temat: VAT za internet
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!

    Vat na internet zniesiono 1 maja. Mój provider w maju jednak oznajmił, że
    nie ma jeszcze przepisów wykonawczych i jeszcze nie wiadomo jak to będzie i
    za maj kazał zapłacić z vatem 22%.
    W związku z tym mam pytanie - czy provider mial prawo pobrać ten vat za
    abonament majowy i czy ewentualnie nie powinien mi go zwrócić?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-11-04 15:01:59
    Temat: Re: VAT za internet
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Schwester napisał:

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie - czy provider mial prawo pobrać ten vat za
    > abonament majowy i czy ewentualnie nie powinien mi go zwrócić?

    IMHO nie miał prawa: to, że do ustawy nie ma przepisów wykonawczych nie
    oznacza, że ustawa nie obowiązuje. Zresztąw podobnej sprawie (brak
    przepisów wykonawczych) było ostatnio jakieś ważne orzeczenie NSA albo
    SN (bodajże dotyczące operatorów sieci komórkowych i przenoszenia nr
    telefonicznych między sieciami - nie pamiętam szczegółów).

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 3. Data: 2004-11-04 19:32:50
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał
    w wiadomości news:cmdgg5$dqf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > SN (bodajże dotyczące operatorów sieci komórkowych i przenoszenia nr
    > telefonicznych między sieciami - nie pamiętam szczegółów).

    Poza tym czy przed 1 maja stawka VAT za net nie wynosiła przypadkiem
    7 proc.?