eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozabezpieczenia CD › zabezpieczenia CD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mateusz L." <m...@w...to.risp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zabezpieczenia CD
    Date: Thu, 29 Sep 2005 12:43:18 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: m...@p...onet.pl@nat2.promax.media.pl
    Message-ID: <dhgggt$qk0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat2.promax.media.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1127990621 27264 193.151.96.18 (29 Sep 2005 10:43:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Sep 2005 10:43:41 GMT
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:330766
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, niedawno kupilem plyte audio CD pewnego zespolu. Po powrocie do
    domu zauwazylem na odwrocie opakowania drobnym druczkiem napisy (po
    angielsku i niemiecku), ze plyty nie mozna odtwarzac na komputerze.
    Sprawdzilem i rzeczywiscie Windows "nie widzi" plyty (pod Linuksem i
    przy odtwarzaniu sprzetowym odtwarza sie bez problemu). Ciekawi mnie,
    czy w takim przypadku jesli zechce oddac plyte do sklepu, to maja
    obowiazek zwrocic mi pieniadze? Nigdzie na opakowaniu ani na plycie nie
    ma informacji po polsku, ze plyta dziala tylko na wybranym sprzecie.
    Pytam tylko teoretycznie, nie mam zamiaru zwracac tej plyty.
    pozdrawiam
    Mateusz L.
    mlipa at wykasuj to risp pe-el

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1