  • 1. Data: 2008-04-04 13:14:24
    Temat: za rzeczy pozostawione w szatni...
    Od: Marcin <w...@i...pl>

    Witam,

    No właśnie. Jak to jest? Obiło mi się o uszy, że napis "Za rzeczy
    pozostawione w szatni nie odpowiadamy" jest tyle wart co zeszłoroczny śnieg.

    Czy jeśli właściciel lokalu, w którym jest szatnia wywiesi taki napis,
    to czy ten napis ma jakąś moc prawną?
    Jest na to jakiś przepis?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-04-04 17:53:32
    Temat: Re: za rzeczy pozostawione w szatni...
    Od: bungo <b...@g...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > śnieg.
    >
    > Czy jeśli właściciel lokalu, w którym jest szatnia wywiesi taki napis,

    najlepiej niech powiesi wywieszke, ze na terenie jego lokalu nie
    obowiazuje Konstytucja, ustawy, rozporzadzenia, ratyfikowane akty
    prawa miedzynarodowego oraz akty prawa miejscowego - czyli wszystkie
    zrodla prawa....

    Moze ktos uwierzy, albo bedzie sie dopytywal czy to prawda...

    Nie ma i nie moze byc przepisu ze "wywieszka nie ma mocy prawnej".
    Jest przepis art. 87 Konstytucji, jakie sa zrodla prawa w Polsce.
    O dziwo, nie ma wsrod nich wywieszki w szatni...

  • 3. Data: 2008-04-04 20:02:57
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    bungo pisze:
    > Nie ma i nie moze byc przepisu ze "wywieszka nie ma mocy prawnej".
    > Jest przepis art. 87 Konstytucji, jakie sa zrodla prawa w Polsce.
    > O dziwo, nie ma wsrod nich wywieszki w szatni...

    szkoda że nie masz pojęcia o czym piszesz

    KG

  • 4. Data: 2008-04-06 14:52:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > szkoda że nie masz pojęcia o czym piszesz

    Dlaczego szkoda? Całe szczęście ;)

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 5. Data: 2008-04-06 17:11:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Dlaczego szkoda? Całe szczęście ;)

    Dużo pisania kto i na czym się nie zna a mało na temat. Warte są coś
    takie tabliczki czy nie? I co jak szatniarka powie "Ale w pana kurtce
    nie było odtwarzacza mp3, a jak był to proszę udowodnić"?

  • 6. Data: 2008-04-06 17:21:45
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 19:11:21 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Dużo pisania kto i na czym się nie zna a mało na temat. Warte są coś
    > takie tabliczki czy nie? I co jak szatniarka powie "Ale w pana kurtce
    > nie było odtwarzacza mp3, a jak był to proszę udowodnić"?

    A w mojej kieszeni bylo 100tyś zł.

  • 7. Data: 2008-04-06 17:36:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 19:11:21 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Dużo pisania kto i na czym się nie zna a mało na temat. Warte są coś
    > takie tabliczki czy nie?

    NIE.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2008-04-06 17:37:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > szkoda że nie masz pojęcia o czym piszesz

    Jak nie ma, jak sie mu wydaje ze ma.

    Przeca to byly zakonnik, byly posel, *ciezko* doswiadczony przez wymiar
    sprawiedliwosci (swiezy prawomocny wyrok), specjalizujacy sie w generowaniu
    (lub grozeniem wygenerowania) pozwow komukolwiek o cokolwiek.

    sz.

  • 9. Data: 2008-04-06 18:26:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    scream pisze:

    > NIE.

    No dobra a co jak patrzę po kieszeniach i nie ma mojej mp3... a
    szatniarka udowodni pan że coś miał w kieszeniach... bez szans...