  • 1. Data: 2004-05-23 17:36:48
    Temat: opinia ze studiów
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    Potrzebuje na aplikacje opinie profesorską ze studiów. Mój promotor obiecał
    mi taką opinie, ale mam napisać ją sama ( podobno same dobre rzeczy ), a on
    mi ją podpisze...Czy może ktoś z was poradzić mi jak wygląda taka
    opinia...bo nie mam pojęcia co napisać....
    Wiem, że to dziwna prośba, ale to nie moja wina...tylko naszych
    zapracowanych profesorów...

  • 2. Data: 2004-05-23 19:11:53
    Temat: Re: opinia ze studiów
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

> [...]
    > opinia...bo nie mam pojęcia co napisać....
    > Wiem, że to dziwna prośba, ale to nie moja wina...tylko naszych

    Hehe... mialem ten sam problem. Napisz same banaly.

    w stylu:

    Mgr X od IV roku studiow uczeszczal na seminarium
    w Zakladzie Prawa Takiego i Owego. Egzamin magisterski
    zlozyl w dniu 29 kwietnia 200x r. Temat jego pracy magisterskiej
    to "Nieumyslne pomocnictwo do materialnego przestepstwa
    przez zaniechanie w prawie Zwiazku Radzieckiego". Praca
    zyskala uznanie w oczach promotora jak i recenzenta ze
    wzgledu na wartosc jaka przedstawia dla nauki polskiego
    prawa karnego. Komiska egzaminacyjna ocenila prace
    na ocene bardzo dobra.

    W ciagu pieciu lat studiow Pan X osiagal bardzo dobre
    wyniki w nauce co zaowocowalo uzyskaniem przez niego
    oceny bardzo dobrej na dyplomie.

    X jest osoba odpowiedzialna, sumienna i wywiazujaca sie
    ze swoich obowiazkow. JEst ponadtwo ambitny i pelen
    zapalu do pracy. Posiada umiejetnosc planowania i organizacji
    powierzonej mu pracy. Cechuje go rowniez otwartosc
    i latwosc nawiazywani konatkow. Dzieki tym zaletom nasza
    wspolpraca ukladala sie pomyslnie i uplynela w milej
    atmosferze.

    ...i tyle. bajka. cos w tym stylu mam w paru egzemplarzach.

    no i oczywiscie uwazam, ze te wszystkie opinie nie maja
    zadnego sensu. u nas po prostu ludzie uwielbiaja
    zbierac sami a wymagac od innych roznych durnych
    papierkow, ktore o niczym nie swiadcza.

    konrad

  • 3. Data: 2004-05-23 22:00:09
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    > no i oczywiscie uwazam, ze te wszystkie opinie nie maja
    > zadnego sensu. u nas po prostu ludzie uwielbiaja
    > zbierac sami a wymagac od innych roznych durnych
    > papierkow, ktore o niczym nie swiadcza.

    Dzięki za wskazówki.
    Podobnie uważam, że opinie te są nie potrzebne i o niczym nie
    świadczą...przecież nikt nie wystawia opinii negatywnej.