  • Data: 2005-10-16 11:40:37
    Temat: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Czy jest jakiś prawny sposób na człowieka, który m.in:

    - posadził sobie i mi pod oknem drzewko ( on mieszka na parterze, ja na
    pierwszym piętrze) dlatego, że ja stawiałem tam samochód.
    Inicjatywa jak najbardziej słuszna. Drzewko się przyda na powórku ( pierwsze
    i jedyne jakie jest) ale czy można uprawiać taką samowolkę ? Czy i gdzie
    jest to określone ?

    - dwukrotnie w ciągu ostatnich 3 dni wyłączył na pół sekundy napięcie na
    całej klatce schodowej ( zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go
    zrestartować). Niestety nie złapałem go za rękę - zamierzam to zrobić
    dzisiaj... Co mogę zrobić jeśli go złapię ?