  • Data: 2005-10-16 12:41:43
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Skórski wrote:

    > - posadził sobie i mi pod oknem drzewko ( on mieszka na parterze, ja na
    > pierwszym piętrze) dlatego, że ja stawiałem tam samochód.
    > Inicjatywa jak najbardziej słuszna. Drzewko się przyda na powórku (
    > pierwsze i jedyne jakie jest) ale czy można uprawiać taką samowolkę ?
    > Czy i gdzie jest to określone ?

    Sadzenie drzewek samo w sobie zakazane nie jest - najwyżej w regulaminie
    spółdzielni może być coś na temat odległości od ścian. Niemniej jednak
    odległości są na tylenie duże, że jeśli ty w takiej odległości
    parkowałeś samochód, to nieon a ty jesteś uciążliwym i chamskim sąsiadem.

    > - dwukrotnie w ciągu ostatnich 3 dni wyłączył na pół sekundy napięcie na
    > całej klatce schodowej ( zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go
    > zrestartować). Niestety nie złapałem go za rękę - zamierzam to zrobić
    > dzisiaj... Co mogę zrobić jeśli go złapię ?

    OK, pośmiałem się... A teraz:

    Złap za rękę elektrownię. Zaniki napięcia czasem się zdarzają, a jakoś
    nie wyobrażam sobie dostępu osoby prywatnej do zasilania na całej klatce.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)