  • 11. Data: 2002-08-24 08:46:28
    Temat: Re: wyzsze wyksztalecenie i ZUS
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    To "Coś"- czyli udokumentowanie ukończenia studiów wyższych jest potrzebne do
    wyliczenia " kapitału poczatkowego"(lata nieskładkowe)

    Każdy kto wczesniej pracował (przynajmniej rok przed 1 stycznia 1999r. musi
    takie zaśw. z uczelni dołączyć,( jeżeli ilość lat nie wynika z dyplomu)
    i wtedy mu doliczą 3 lata za licencjat i 5 lat za studia magisterskie.

    Na moim było studia dzienne magisterskie ( to dla ZUS za mało)więc napisałam
    na uczelnię i dość szybko mi przysłali odpowiedż...studia trwały ( 4,5 roku-
    ukończone w terminie) i teraz nie wiem czy policzą mi 5 lat.
    Jeszcze nie składałam o nalicz. kapitału początkow. jest na to czas do końca
    2004 (chyba) a inf. na str. ZUS.

  • 12. Data: 2002-08-24 16:01:19
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    przepraszam za pomyłkę,oczywiście do końca 2003r.