  • 1. Data: 2006-07-31 16:30:29
    Temat: wysyłka papierosów do Anglii pocztą - można?
    Od: "miron" <p...@i...pl>

    nie wiedziałem gdzie to napisać. Czy wysyłał ktoś do Anglii przesyłką listową
    papierosy. Czy to jest dozwolone czy nie, jeśli tak to w jakich ilościach. Czy
    np: 5 paczek będzie uważane za przemyt i czy ktoś to sprawdza.

  • 2. Data: 2006-07-31 16:56:53
    Temat: Re: wysyłka papierosów do Anglii pocztą - można?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > papierosy. Czy to jest dozwolone czy nie, jeśli tak to w jakich ilościach. Czy

    Wysyłaj codziennie po 5 sztuk :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-31 17:31:39
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Wysylam co jakis czas synowi po 2 kartony papierosow, listem poleconym,
    poczta lotnicza (koszt wysylki ok 34 zl)

    pozdrawiam
    Barbara

  • 4. Data: 2006-07-31 18:06:54
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Wysylam co jakis czas synowi po 2 kartony papierosow, listem

    No prosze jaka więź rodzinna :) Wysyłac raka płuc dziecku :)))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-07-31 18:16:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Barbara wrote:
    > Wysylam co jakis czas synowi po 2 kartony papierosow, listem poleconym,
    > poczta lotnicza (koszt wysylki ok 34 zl)

    Troskliwa mamusia - dba o zdrowie synka ;-/

  • 6. Data: 2006-07-31 19:07:50
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wysylam co jakis czas synowi po 2 kartony papierosow, listem poleconym,
    > poczta lotnicza (koszt wysylki ok 34 zl)

    A wszyscy co wyjada opowiadaja jak tam zajebi... jest za granica
    a na papierosy ich nie stac
    Dziwne nie?

  • 7. Data: 2006-07-31 19:07:56
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Troskliwa mamusia - dba o zdrowie synka ;-/
    A skąd wiesz że się zaciąga. Tomek

  • 8. Data: 2006-08-01 06:34:03
    Temat: Odp: wysyłka papierosów do Anglii pocztą - można?
    Od: "news" <n...@n...pl>

    tez fakt- bogacze a tutaj kupuja fajki
    parodia

  • 9. Data: 2006-08-01 06:53:29
    Od: wombi <w...@n...pl>

    miron napisał(a):
    > nie wiedziałem gdzie to napisać. Czy wysyłał ktoś do Anglii przesyłką listową
    > papierosy. Czy to jest dozwolone czy nie,
    > jeśli tak to w jakich ilościach. Czy
    > np: 5 paczek będzie uważane za przemyt i czy ktoś to sprawdza.

    Poczta wyslac Ci nie zabroni.Ale tez nie ponosi odpowiedzialnosci za
    konfiskate przesylki jesli urzad celny i podatkowy Jej Krolewskiej Mosci
    ;) (www.hmrc.gov.uk) znajdzie papierosy bez brytyjskich znakow akcyzy.W
    takim wypadku dostajesz pismo w ktorym przedstawione sa dwa warianty:
    zaplacisz clo+akcyze (ok 30 GBP za kazde 200 szt. papierosow ponad
    limit, ktory wynosi 200szt.) i mozesz zabierac towar albo papierosy beda
    zniszczone.
    A jaka ilosc jest dozwolona, to za kazdym razem zalezy od uznania
    urzednika HMRC.

  • 10. Data: 2006-08-01 06:58:50
    Od: wombi <w...@n...pl>

    wombi napisał(a):
    > mozesz zabierac towar

    Tzn. zabierac moze adresat a nie wiem jakie sa konsekwencje dla nadawcy
    gdyby np. kiedys mial do czynienia z HMRC a oni mieliby go w jakims
    rejestrze przemytnikow ;)