  • 1. Data: 2006-07-31 13:34:09
    Temat: Okres zasilkowy i problem z obliczeniem.
    Od: r...@p...onet.pl

    witam wszystkich na grupie.
    mam taki problem w obliczeniu okresu zasilkowego w ponizszym przypadku:

    jest nastepujaca ciaglosc w zwolnieniach lekarskich

    Od 1do 7 marca - 7dni- zwolnienie lekarskie (opieka na dziecko)
    od 8 do 14 marca- 7- dni zwolnienie lekarskie na siebie (choroba X )
    od 15 marca do "nadal" - zwolnienie lekarskie na siebhie ( choroba Y
    nie zwiazana z choroba poprzednia)

    I teraz pytanie i wielka prosba do zorientowanych:
    Czy okres zasilkowy konczy mi sie w tym przypadku po 182dniach od
    1marca czy po 182dniach od 8marca czy liczymy 182 dni od 1 dnia
    ciaglosci jednej choroby czyli w moim przypadku 15 marca?

    z gory dziekuje za pomoc w rozwiklaniu problemu .
    p.s. prosze nie sugerowac sie datami, zostaly podane przypadkowo

  • 2. Data: 2006-08-01 12:14:30
    Temat: Re: Okres zasilkowy i problem z obliczeniem.
    Od: r...@p...onet.pl

    naprawde nie ma nikogo kto mogl by mi pomoc w tym problemie?

  • 3. Data: 2006-08-01 21:21:32
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > jest nastepujaca ciaglosc w zwolnieniach lekarskich
    >
    > Od 1do 7 marca - 7dni- zwolnienie lekarskie (opieka na dziecko)

    Ma wpływ tylko na uzyskanie zasiłku opiekunczego podczas choroby
    dziecka (limit do 60 dni w roku kalendarzowym). Nie ma wpływu na okres
    pobierania zasiłku chorobowego.

> [...]
    > 1marca czy po 182dniach od 8marca czy liczymy 182 dni od 1 dnia
    > ciaglosci jednej choroby czyli w moim przypadku 15 marca?

    Okres zasiłkowy (182 dni) liczy się od 8 marca, ponieważ nie ma
    przerwy pomiędzy dwiema różnymi chorobami. Po jego wyczerpaniu, w
    przypadku dalszej niezdolności do pracy, można uzyskać świadczenie
    rehabilitacyjne na 3 miesiące. Z wnioskiem o świadczenie
    rehabilitacyjne trzeba wystąpić po wyczerpaniu ok. 120 dni okresu
    zasiłkowego. Informacji (oraz odpowiednie druki) udziela pracodawca.

    Na przyszłość radzę skorzystać z www.google.pl/ po wpisaniu hasła
    "zasiłek chorobowy" lub "okres zasiłkowy" multum informacji, np.

    http://www.gazetakadrowego.infor.pl/poradniki/13,42,
    Okres_zasilkowy.html

    wa

  • 4. Data: 2006-08-04 19:03:35
    Od: r...@p...onet.pl

    wektor napisał(a):

> [...]
    >
    > Na przyszłość radzę skorzystać z www.google.pl/ po wpisaniu hasła
    > "zasiłek chorobowy" lub "okres zasiłkowy" multum informacji, np.

    Serdeczne dzieki za pomoc. Co do szukania na necie to google i inne
    miejsca z tym tematem przeszukalem na wskros. Jest tylko jeden problem.
    wszedzie te przepisy sa napisane tak zeby nikt ich nie zrozumial:)
    jeszcze raz serdeczne dzieki:)