  • 1. Data: 2006-07-31 14:14:46
    Temat: ochrona danych osobowych a pracodawca
    Od: Mis <x...@g...pl>

    Witajcie !

    Takie male pytanko: Czy panstwowa uczelnia wyzsza, ktora ukonczylem ma
    obowiazek wyslania do pracodawcy w Wielkiej Brytanii dokumenty dotyczace
    mojej edukacji ( jakis odpis dyplomu, czy oceny semestralne?) Jak ma sie do
    tego ochrona danych osobowych ?
    Pozdrawiam,
    Misior

  • 2. Data: 2006-07-31 14:45:20
    Temat: Re: ochrona danych osobowych a pracodawca
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy panstwowa uczelnia wyzsza, ktora ukonczylem ma obowiazek wyslania do
    > pracodawcy w Wielkiej Brytanii dokumenty dotyczace mojej edukacji

    Obowiazku nie ma ;)
    A co co Ci to szkodzi?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-07-31 17:53:39
    Od: rjak <x...@o...pl>

    Mis wrote:

> [...]
    > obowiazek wyslania do pracodawcy w Wielkiej Brytanii dokumenty dotyczace
    > mojej edukacji ( jakis odpis dyplomu, czy oceny semestralne?) Jak ma sie

    Obowiązku nie ma, ale na miejscu pracodawcy bym się trzy razy zastanowił,
    gdyby potencjalny pracownik nie chciał dostarczyć wykazu swoich osiągnięć
    ze studiów.

    --
    http://blog.hulboj.org

  • 4. Data: 2006-08-01 07:15:03
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Obowiązku nie ma, ale na miejscu pracodawcy bym się trzy razy zastanowił,
    > gdyby potencjalny pracownik nie chciał dostarczyć wykazu swoich osiągnięć
    > ze studiów.

    Tyle, że oni pewnie nie zwracają się bezposrednio do absolwentów, tylko od
    razu walą do uczelni po dane. Później wybierają najbardziej interesujących.
    Podejrzewam też, że nie odbywa się to grzecznościowo.

    Mozna by ich ścigać europejskim nakazem aresztowania, bo u siebie łamią
    nasze prawo trzymając taka bazę bez rejestracji w GIODO :))))

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"