  • 1. Data: 2006-07-31 14:29:04
    Temat: Buty z Chin
    Od: "losiek" <l...@c...net.pl>

    Witam
    Mam nastepujacy problem.
    Zamowilem przez strone Internetowa kilkanascie par butów dla siebie i
    kumpli, zeby wyszla taniej przesylka.
    Sa to buty firmowe czyli znanych firm.
    Firma z chin wyslala mi je jako prezent , ale celnicy powiedzieli ze nie
    moge odebrac prezentu od firmy, tylko od osoby prywatnej wiec poprosili o
    fakture. Fakture juz mam , ale skolei nie mam pojecia czy te buty sa
    oryginalne a tu celnik mi powiedzial ze jesli nie sa oryginalne i ja
    przynise ta fakture to sie tylko nabawie problemow bo on wezwa tu ludzi z
    tych firm z prosba op potwierdzenia czy te buty sa oryginalne i jesli nie sa
    to wted nie dosc ze pojda do zniszczenia to jeszcze ja bede mial klopoty.
    Jakie klopoty jesli wogole moge mie, i czy moge odebrac przesylke jako
    prezent mimo ze jest od firmy i czy to ze na fakturze ewentualnie mam
    napisane ze buty sa oryginalne to czy mi moze pomoc w ewentualnych
    pozniejszych klopotach. Ja kupowalem buty w dobrej wierze bo w sumie tanio
    nie kosztowaly wiec podejrzewam ze poprostu sa szyte w chinach dla tych
    firm.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-31 14:56:02
    Temat: Re: Buty z Chin
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 31 Jul 2006 16:29:04 +0200, losiek napisał(a):

    > Ja kupowalem buty w dobrej wierze bo w sumie tanio
    > nie kosztowaly wiec podejrzewam ze poprostu sa szyte w chinach dla tych
    > firm.

    Zanies fakture, zaplac clo i zabieraj towar. Co Ty myslisz, ze
    przedstawiciel Adidasa ma dodatkowy etat w urzedzie celnym?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-08-01 13:25:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Zanies fakture, zaplac clo i zabieraj towar. Co Ty myslisz, ze
    > przedstawiciel Adidasa ma dodatkowy etat w urzedzie celnym?

    Ostatnio bylo - wazne jest, zeby na fakturze nie bylo wzmianki o marce
    Adidas ;)

    Pozdrawiam,

    Tiger