  • 1. Data: 2003-05-19 06:54:54
    Temat: wysokość świadczenia
    Od: j...@p...onet.pl

    Mam pytanie odnośnie świadczenia renta/emerytura : moja mama przez 17 lat była
    rencistką II grupy inwalidzkiej. 2 lata temu przeszła na wcześniejszą emeryturę
    (skończyła 55 lat i miała 25 lat przepracowanych). W momencie przejścia na
    rentę inwalidzką (19 lat temu) wyliczono jej podstawę renty. Pomimo przejścia
    na z renty na emeryturę podstawa nie została ponownie przeliczona oraz nie
    zmieniła się wysokość świadczenia. Czy ktoś z forumowiczów zna przepisy, które
    regulują te sprawy? Czy ZUS ma obowiązek przeliczyć ponownie jej świadczenie?
    Proszę, pomóżcie. Niestety, gdy mama próbowała zasięgnąć informacji w ZUSie to
    powiedzieli jej, że nie udzielają takich informacji.

  • 2. Data: 2003-05-23 08:05:54
    Temat: Re: wysokość świadczenia
    Od: j...@p...onet.pl

    Proszę, powiedzcie coś na ten temat. To jest dla nas ważna sprawa.