  • 1. Data: 2003-03-20 14:29:01
    Temat: ksiegarnie prawnicze
    Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl>

    Poszukuje namiarow telefonicznych lub mailowych (w ostatecznosci adresowych)
    na ksiegarnie prawnicze w kilku miastach.
    Te miasta to: Warszawa, Torun, Gdansk, Szczecin, Bialystok, Wroclaw, Poznan,
    Katowice, Lublin, Rzeszow, Lodz i Krakow.

    Moga to byc ksiegarnie prawnicze, ksiegarnie z dzialem prawniczym,
    ksiegarnie przy uczelniach (te ostatnie najbardziej wskazane).

    Wiecej szczegolow na priv.

    Pozdrawiam,
    Zuzia

  • 2. Data: 2003-03-20 15:00:46
    Temat: Re: [Poznan] ksiegarnie prawnicze
    Od: "Nina" <_...@g...pl>

> [...]
    >
    > Moga to byc ksiegarnie prawnicze, ksiegarnie z dzialem prawniczym,
    > ksiegarnie przy uczelniach (te ostatnie najbardziej wskazane).

    W Poznaniu:
    Księgarnia Prawniczo-Ekonomiczna
    Adres Stary Rynek 85 , 61-773 Poznań
    Telefon (0-61)852-05-91
    Faks (0-61)852-05-91

    Menedżer Sp. z o.o. Księgarnia Prawnicza
    ul. Żurawia 19/21
    60-860, Poznań
    tel.: (0-61)848-10-18

    Księgarnia Prawnicza MENEDŻER
    ul. Św. Marcin 90
    Poznan
    tel. (061) 853.65.21

    Litera Sp.z o.o. Księgarnia Prawnicza
    ul. Bukowska 3
    60-809, Poznań
    tel.: (0-61)852-38-56

    Księgarnia Akademicka
    ul. Św. Marcin 65
    Poznań
    tel.: (0-61)851-92-00

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-03-20 15:06:57
    Temat: Re: ksiegarnie prawnicze
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    http://www.wuj.com.pl/ - wydawnictwo UJ

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-20 16:05:04
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Zuzia wrote:

> [...]
    >Te miasta to: Warszawa, Torun, Gdansk, Szczecin, Bialystok, Wroclaw, Poznan,
    >Katowice, Lublin, Rzeszow, Lodz i Krakow.

    Może te linki pomogą:
    http://www.abc.com.pl/ksiegar/dystryb.htm
    http://panda.bg.univ.gda.pl/~waryl/wydawnictwa.htm
    http://www.republika.pl/ksiazki_w_sieci/prawo_finans
    e.htm
    http://www.reprywatyzacja.info.pl/b_ksieg_wydawn_bib
    l.htm

    można też próbować szukać na serwisach miejskich
    no i oczywiście w googlu wpisując np. 'księgarnia prawnicza poznań' ;)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-03-20 16:34:34
    Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl>

    [...]
    > można też próbować szukać na serwisach miejskich
    > no i oczywiście w googlu wpisując np. 'księgarnia prawnicza poznań' ;)
    >
    > Kasia :)
    [...]

    Wiem, ze mozna znalezc googlem, ale ksiegarnie wpisane przez grupowiczow
    maja wieksze znaczenie (skoro ktos zna i wpisuje, to raczej znaczy, ze
    zaglada).
    Inaczej mowiac chodzi mi o ksiegarnie znane i lubiane :-)

    Zuzia

  • 6. Data: 2003-03-20 19:29:23
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Zuzia wrote:

    >Inaczej mowiac chodzi mi o ksiegarnie znane i lubiane :-)

    Teraz rozumiem, ale gdybyś wspomniała o tym w pytaniu
    wiedziałabym wczesniej ;-)

  • 7. Data: 2003-03-20 19:53:56
    Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl>

    [...]
    > Teraz rozumiem, ale gdybyś wspomniała o tym w pytaniu
    > wiedziałabym wczesniej ;-)
    >
    > Kasia :)
    [...]

    Sorry :-)