  • Data: 2015-04-03 13:09:23
    Temat: wyrok nakazowy - brak nakazu naprawienia szkody
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Wskutek wybryku chuligańskiego pewnej baby poniosłem szkodę - urwane
    lusterko.

    Jest wyrok nakazowy uznający jej winę - jeszcze nie wiem czy wniosła
    sprzeciw w terminie czy nie. Ja odpis dostałem sporo później, bo
    przegapili mój wniosek o bycie oskarżycielem posiłkowym i odpis wysłali
    mi 3 tygodnie po wyroku, więc mam jeszcze trochę czasu na decyzję.

    Nie ma nic o naprawieniu szkody... i tak się zastanawiam, czy lepiej
    teraz odwołać się od tego wyroku żądając nawiązki czy pozywać ją
    cywilnie? W sumie szkodę własnoręcznie sobie chałupniczo naprawiłem, ale
    wiadomo - to nie jest już to co było.

    Tak na marginesie: czy w wyrokach z art. 124 par.1 KW istnieje możliwość
    podania personaliów skazanej do publicznej wiadomości?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić