  • 1. Data: 2004-10-17 17:58:57
    Temat: wyrok nakazowy
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Witam

    Mam takie pytanie, odwołałem się od wyroku nakazowego, byłem na sprawie i
    podtrzymałem swoje odwołanie.
    Sędzina na tej sprawie chciała wydać wyrok dla mnie bardziej niekorzystny
    niż wyrok z wyroku nakazowego.
    I powiedziała ze wyrok ogłosi za pare dni.
    I teraz mam pytanie, czy mogę na odczytaniu tego wyroku poprosić o
    przywrócenie mi poprzedniego wyroku tj. tego nakazowego.

    Z góry dziękuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-10-17 18:09:38
    Temat: Re: wyrok nakazowy
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    łysy wrote:
> [...]
    > podtrzymałem swoje odwołanie.
    > Sędzina na tej sprawie chciała wydać wyrok dla mnie bardziej niekorzystny

    skąd wiesz?

    > I powiedziała ze wyrok ogłosi za pare dni.
    > I teraz mam pytanie, czy mogę na odczytaniu tego wyroku poprosić o
    > przywrócenie mi poprzedniego wyroku tj. tego nakazowego.

    nie

    KG

  • 3. Data: 2004-10-17 18:29:53
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    dlaczego nie ?

  • 4. Data: 2004-10-17 18:33:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    łysy wrote:

    > dlaczego nie ?

    Bo w chwili gdy skutecznie wniosłeś sprzeciw wyrok nakazaowy przestał
    istnieć.

    KG

  • 5. Data: 2004-10-18 07:41:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2004 20:29:53 +0200, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > dlaczego nie ?

    Bo zdecydowałes się zamienić otrzymaną nagrodę na to co jest w bramce nr 1.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 6. Data: 2004-10-18 11:21:05
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 09:41:40 +0200, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

    > Bo zdecydowałes się zamienić otrzymaną nagrodę na to co jest w bramce nr
    > 1

    Zaraz... łysy? To ty jeszcze nie siedzisz?
    Jakiś czas temu lamentowałeś że dostałeś drugi wyrok za jazdę po pijaku i
    odwiesili ci pierwszy. Co tym razem zbroiłeś?

  • 7. Data: 2004-10-18 18:12:31
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Jakoś się wywinołem tym obesranym gryzipiórką, mam nadzieje ze o mnie
    zapomną, znaczy miałem nadzieje do niedawna aż se jakiś dupek przypomniał,
    nic nie zbroiłem, to sprawa sprzed 2lat i myślałem ze zapomnieli, a widać
    nie, a dodam jesze że troche im dupy zmiękły jak się TVN zainteresowł sprawą
    że wydają wyroki nie współmierne do "przestępstwa"
    bo podchmielony rowerzysta dostaje rok więzienia, a ten który pobił gościa
    do nieprzytomności tylko pół roku
    I GDZIE SPRAWIEDLIWOŚĆ ??

  • 8. Data: 2004-10-18 20:02:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 20:12:31 +0200, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > Jako? si? wywino?em tym obesranym gryzipiórk?, mam nadzieje ze o mnie
    > zapomn?, znaczy mia?em nadzieje do niedawna a? se jaki? dupek
    > przypomnia?,
    > nic nie zbroi?em, to sprawa sprzed 2lat i my?la?em ze zapomnieli, a widaae
    > nie, a dodam jesze ?e troche im dupy zmi?k?y jak si? TVN zainteresow?
    > spraw?
    > ?e wydaj? wyroki nie wspó?mierne do "przest?pstwa"
    > bo podchmielony rowerzysta dostaje rok wi?zienia, a ten który pobi?
    > go?cia
    > do nieprzytomno?ci tylko pó? roku
    > I GDZIE SPRAWIEDLIWO?AE ??

    Odpowiedź masz w mojej sygnaturce.

  • 9. Data: 2004-10-19 05:59:40
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    jasne, zresztą i tak powiem Ci ze te sądy to jeden wielki cyrk, nic dodać,
    nic ująć......
    i naprawde mozesz się nie sukerować nikiem czy inaczej pseudonimem "łysy" bo
    uwarzam ze jestem dobrym obywatelem tego kraju, a że noga powineła mi się
    dwa razy i już powiedzmy ze jechałem na tym rowerze po pijaku to chyba nie
    jest odrazu taki straszny powód aby mnie umieszczać na rok w zakładzie
    karnym.
    Uwarzam że po odbyciu tej kary wyjdę i bedę bardziej zdemoralizowany niż
    jestem...... choć nie jestem

    pozdrawiam