  • 1. Data: 2004-10-17 14:45:28
    Temat: Alimety dla ojca (pozwal mnie i wygral) Jak sie odwolac
    Od: " Mariusz" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam Serdecznie

    Otóż szukam porady prawnej w następującej sprawie:

    Zostałem podany o alimenty przez mojego ojca, którego praktycznie nie znam.
    Na sprawy się nie stawiałem (wiem mój błąd), ponieważ myślałem, że uniknę
    kontaktu z obcym mi ojcem zapadł wyrok, który to ma rygor natychmiastowej
    wykonalności nakazuje mi zapłatę alimentów w wysokości 100zł miesięcznie.
    Odwołałem się, lecz przyszła odpowiedź, że nie jest to wyrok zaoczny, więc
    nie przysługuje mi sprzeciw. Do jakiego Sądu powinienem złożyć odwołanie,
    sprzeciw, apelację etc. Nadmieniam, iż ojciec ma stałą rentę 2giej grupy i
    mieszka w DPS ma wikt i opierunek. Jak tą sprawę ugryźć?

    Pozdrawiam

    Mariusz