  • 1. Data: 2002-12-12 20:54:56
    Temat: wyrok karno-skazujacy
    Od: "Henryk100" <b...@s...pl>

    czy ten wyrok co w temacie zasadaniczo rozni sie od wyroku w zawieszenu ? na
    czym polegaja roznice ?
    na ile "mocny " jest ten wyrok ? czy ktos bedzie mial w papierach to ?
    jakie ograniczenia ma osoba po takim wyroku ?

  • 2. Data: 2002-12-14 00:52:10
    Temat: Re: wyrok karno-skazujacy
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk100" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na ile "mocny " jest ten wyrok ? czy ktos bedzie mial w papierach to ?
    > jakie ograniczenia ma osoba po takim wyroku ?

    A skąd to wziąłeś? Bo ja o takim nie słyszałem. Sąd w postępowaniu karnym
    może wydac wyrok skazujący i warunkowo zawiesic wykonanie kary. Delikwent
    wtedy jest skazany a nie siedzi, ale w papierach jak najbardziej ma
    odpowiedni wpis. Jeszcze inna sytuacja jest, jak uznany zostaje za winnego,
    ale sąd odstępuje od wymierzenia kary. Wtedy tez jest skazany, ale nie
    karany :-)

    Sprecyzuj skąd to masz, jeśli nie wystarcza ci takie wyjasnienie.

    Depi.