  • 1. Data: 2002-12-12 20:34:44
    Temat: Zmiana sadu ????
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    czy jesli zostalem pozwany przez osobe pracujaca w sadzie/istnieje
    uzasadniona obawa o stronniczosc/ to mam prawo ubiegac i o zmiane sadu???

    czy w ogole istnieje przepis /poza wylaczeniem sedziego/ , ktory pozwala na
    zmiane siedziby sadu /np z miasta A do miasta B/ ???

    dzieki i pozdr

    Lukasz

  • 2. Data: 2002-12-12 21:25:35
    Temat: Re: Zmiana sadu ????
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Lukasz napisa_(a):

> [...]
    >
    > czy w ogole istnieje przepis /poza wylaczeniem sedziego/ , ktory pozwala na
    > zmiane siedziby sadu /np z miasta A do miasta B/ ???

    w postępowaniu karnym np. art.37 kpk
    w cywilnym chyba musisz wyłączyć poszczególnych sędziów...

    KG

  • 3. Data: 2002-12-12 21:26:46
    Temat: Odp: Zmiana sadu ????
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Lukasz <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...swic.dialup.inetia.p
    l...
    > czy w ogole istnieje przepis /poza wylaczeniem sedziego/ , ktory pozwala
    na
    > zmiane siedziby sadu /np z miasta A do miasta B/ ???

    art. 54 k.p.c

    Sandra