  • Data: 2005-08-12 10:20:00
    Temat: wyrok Sądu okręgowego
    Od: paweł <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wniosłem do Sądu pozew przeciwko ZUS, który domagał się zwrotu nienależnie
    pobranego świadczenia.
    Sąd uznał, że moje odwołanie podlega oddaleniu. Jednocześnie Sąd w
    uzasadnieniu wyroku /o które wnioskowałem/ uznał, że zwrotowi podlega
    świadczenie, ale nie w wysokości, której domagał się ZUS, tylko niższe.
    W sentencji wyroku Sąd nie wspomniał o tym, że ma być zwrócone mniejsze
    świadczenie, ja w pozwie nie wnioskowałem o zwrot mniejszego świadczenia.
    Wobec powyższych faktów, czy jeżeli Sąd uznał w uzasadnieniu wyroku, że
    powinno być zwrócone mniejsze świadczenie, to nie musze nic więcej robić i
    jest to wiążące dla ZUS/ o ile ZUS nie wniesie sprzeciwu/
    pozdrawiam
    pka