  • Data: 2005-08-12 21:45:48
    Temat: Re: wyrok Sądu okręgowego
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    paweł napisał(a):

    > Wobec tego w apelacji mam podnieść zarzut przeciwko ZUS, że żądają zbyt
    > wysokiego zwrotu nienależnie pobranego świadczenia ?

    A czy to przypadkiem nie jest odwołanie od decyzji? W decyzji jest
    określone ile masz zapłacić. Czy li sąd oddalając twoje odwołanie uznał
    prawidłowość decyzji również co do jej wysokości. Coś źle wyczytałeś w
    uzasadnieniu.
    W apelacji podważaj decyzję, albo co do zasady, albo tylko9 co do wysokości.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."